fredag 1 januari 2010

2010...

Ja då är det 1 dagen på det nya året då.
2010...
20-10. Det skulle ju kunna va ett resultat som FBK skulle lyckas med. :))
Förlora med alltså. ;)
Hoppas ni hade en bra nyårsafton...
Massa god mat och dryck misstänker jag.
Detta käkade vi...


De va himla gott.
Men de känns som det får va slut på allt ätande. :)
Tur att alla röda dagar snart är slut...
I dessa nyårsdagar så gör de flesta en sammanfattning av 2009 på sina bloggar.
Vad har jag att säga om 2009?
Det finns inte så mycket att säga egentligen.
Året har gått sjukt snabbt.
Det har verkligen gått upp och ner.
2009 har vart både helt fantastiskt och mindre roligt...
Vissa stunder har jag bara velat försvinna bort från allt.
Det stora som jag kommer på just nu är väl att jag gjorde comeback på dansgolvet.
Dock inte på tävlingsgolvet utan på "vanlig" dans.
Sedan första dansen i Sandhem innan sommaren så har det blivit en massa danser.
Och mer misstänker jag att de blir.
Så tack Sofia att du fick ut mej att dansa igen. :)
Nyårslöften??
Ja de måste väl bli att jag MÅSTE träna mer. :)
Inte bara innebandy och dans.
Jag måste hitta tillbaka till gymmet.
Nu hoppas jag 2010 kommer bli en bra år på alla sätt och vis...
Ha de bra...
// Per

2 kommentarer:

S.Å. sa...

Mums vad gott det såg ut! Jag har gjort bara må bra-löften. Sova mer, dansa mer och skratta mer! Snart dags för danskursen :)

Gott nytt år!

Per Noremalm sa...

S.Å: Ja maten va himla god faktiskt. Gott nytt år!