fredag 22 januari 2010

Nautilus...

Sol och blå himmel...
Sådant väder har det vart här i Karlstad idag.
Eller inte...
Nej. Grått och snö har det vart idag. Men det gör inget. :)
Jaha...
Då är det fredag och helgledigheten har börjat.
Nu ska jag skriva något som jag inte fick för Caroline. :))
Idag så vägde vi de boende men missade 1.
Så. Då vet ni att vi började med vägningen. ;)
Va gött när jag fick gå hem för dagen.
Jag tog mej faktiskt i kragen och drog mej till gymmet idag.
ÄNTLIGEN!!
Stod 1 timme på natural runnern.
Efter 40 minuter började det kännas i bena. :))
Men nu känns det gôtt att jag kom dit.
Nu måste jag fortsätta att gå dit...
Redan imöra kanske?
Har inte så mycke planer för lördan men på söndag finns det ju några iaf.
Jag fick mitt nya Stadium kort idag.
De gamla hade pajat ihop.
Kanske ska gå ner och se om de har något jag kan handla?
Så jag kan få lite bonuspoäng.
Borde tvätta bilen också.
På söndag blir det innebandy om de tänker spela.
Sedan blir det dans på kvällen.
Risken är väl att jag är seg i bena efter all träning. :)
28:e bär det av mot metropolen Deje.
Har äntligen fått en tid för service på bilen.
Nu får de bli sängen.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: