lördag 30 januari 2010

Lördag...

Ja då va lördan avklarad då.
Får bli ett kortinlägg idag.
Så nu kör vi...
11 timmar med goa tanterna.
De va väl en rätt okej dag men lång. :)
På rasten åkte jag till Obs Bergvik och köpte spolarvätska.
Sedan "råkade" jag få med lösgodis till resan också. :)
Nu efter jobbet så va det bara att betala räkningarna.
Imöra blir de jobb 7.45-21.00.
Och jag tänker porta en personal som jobbar på en annan våning för att komma in till oss på 3:an.
Hon låg hemma och spydde idag och då ska man inte gå till jobbet på 48 timmar men tydligen så jobbar hon.
Jag tänker INTE blir sjuk nu.
Jag ska på skidsemester ju. ;)
Nu blir de sängen.
Hmm. Kanske ska packa lite? :))
Nattinatti.
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

SNART ÅKER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MOHAHAHA

En tröst i natten :) sa...

Men hur tänker människor... som jobbar med med människor?! Fy sjutton va illa!

Per Noremalm sa...

Anonym: Jepp. 3 dagar kvar nu. :))

En tröst i natten: Det va tydligen dagen efter spyor. :)