lördag 16 januari 2010

Äntligen...

Idag drog jag och pappa till Sunne och åkte skidor.
Jag har verkligen väntat på att få åka slalom. :)
Vädret va väl inte det bästa.
Men det va inte så kallt som det vart iaf.
Det va många år sedan jag va uppe i Sunne och åkte slalom.
Det har mest vart Sälen, Säfsen och Branäs de senaste årena.
Men Sunne duger för en dagstur iaf.
Just nu så är jag rejält seg i kroppen.
Lårena har fått jobba hårt idag. :)
Men det är skönt att va ute i friska luften en hel dag.
De va faktiskt en hel del bilar på parkeringen idag...
Fast det märktes inte i backarna.
Och inga liftköer va det heller...
De va bar å åk...
En nöjd Per. :)
Och premiär för nya skidjackan...
Hade även nya byxor men de kom inte med på kortet.
Nu ska jag sova tror jag.
Ôrk int mer nu...
Förresten!!
Färjestad vann över Frölunda idag. :)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: