lördag 2 januari 2010

100102...

va det lördag och lika kallt som vanligt.
Hade det vart normal temperatur ute så skulle man kunna dra till nån skidbacke men kylan sätter stopp för det.
Så jag får väl vänta ett tag till.
När jag åkte hem från Kil senast så tog jag med mej mina snowblades.
Så när det blir slalom så har jag att välja på.
Idag har de vart en lugn dag.
Jag tog mej en sväng ner på stan och gick förbi Nöjesbutiken och hyrde denna...

Johan Falk film nr 6.
Nu har jag sett alla 6 filmerna.
Jag hann iaf se dem innan de kommer på tv 4. :)
Nu ikväll så tog jag mej en kvällspromenad i kylan.
Va riktigt skönt att få röra på sej lite.
Fast kylan bet i kinderna. :)
Imöra skulle jag åkt till Kil för middag med lite släktingar.
Kusinerna från Åmål skulle komma.
Men de har åkt på vinterkräk sjukan så det blir inget.
Får väl se om jag klarar mej från vinterkräk sjukan iår.
Jag har klarat mej alla andra år.
Bara att hålla tummarna. :)
Peppar peppar så har jag klarat mej från svininfluensan än.
Nej... jag har inte tagit nån spruta.
De får va allt för idag...
// Per

Inga kommentarer: