söndag 24 januari 2010

Holken...


Ja då har jag vart och dansat till Zlips.
Det va många år sedan jag dansade till dem sist.
Va väl när jag tävlingsdansade och de va i Göteborg och Zlips spelade i finalerna.
Det skulle egentligen va Shake men de va tydligen sjuka.
Magsjukan... :/
Jag gjorde ett test ikväll.
Jag satte på mej pulsklockan och kollade va mycke kcal jag gjorde av mej.
Jag dansade alla danser och så här vart resultatet...

2571 kcal på 4 timmars dans...
Ganska bra va?
I förmiddags va det stressigt värre för mej.
Jag va tvungen och skjutsa hem syrran.
Man bör ju inte köra bil dagen efter och hon orkade inte vänta.
12.00 va det innebandy och det va riktigt tungt idag.
Men det vart lite mål iaf fall men det va oväntat många förluster. :)
3 st av 5 matcher tror jag det vart.
Nu ska min trött kropp få vila.
7.45 börjar jag jobba. Tror jag... :)
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Bra jobbat killen:-D

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja dans är bra träning. :)