torsdag 7 januari 2010

Grattis Johan...

Idag så fyller syrrans lille Johan 3 år.
GRATTIS!!
Så jag svängde förbi Kil och hämtade upp mamma och så åkte vi till Forshaga.
De ska ha kalas på lördag men då jobbar jag.
Så jag fick fira han idag istället.
Har fick en rittavla, ficklampa och pengar så han kan gå till leklandet på Nöjesfabriken.
Han fick fullt upp. :)
Han gick runt med rittavlan och ficklampan i högsta hugg.
Granntjejen Amanda med mamma och lillebror Erik va där också.
För att de skulle va rättvist så fick Maria gå in och hämta en ficklampa till Amanda.
Min kropp har vart riktigt seg efter dansen igår.
5 timmars dans sätter sina spår.
Sedan så måste jag säga att Casanovas är mycke bättre än Wahlströms.
Men igår så fick jag mej en tankeställare.
Livet är verkligen skört.
Det va en man som rasade ihop under en dans.
De fick göra HLR på han tills ambulansen kom och de tog över.
Det slutade bra som tur va.
Men fy va snabbt det kan ta slut. :/
Strax efter att ambulansen åkt så trillar en annan gubbe ihop.
Blod sockerfall...
Men han vaknade till ganska snabbt.
De gäller att äta och dricka ordentligt när man ska på dans.
Skulle va lite kul att se va mycke kcal man gör av med på en danskväll.
Jag kanske ska dra på mej pulsklockan nästa gång jag ska på dans.
Nu ska min trötta kropp få vila.
Några timmars sömn vore inte fel för den känner jag. :)
En massage också.
Nattinatti...
// Per

4 kommentarer:

Jenny sa...

Det vore ju jätte spännaande att se hur många kcal man gör av med..kan nog va en del :) ska påminna dig om klockan nästa gång..ifall du glömmer gamle man hahaha ;)
Fatta hur sliten man kan bli..men det är det värt, eller hur:))
Kramen

Marita Alberthsson sa...

Usch så tråkigt när det händer såna saker... tur att det gick bra ändå och att det fanns kunnigt folk i närheten.

Jojo sa...

haha tänkte först: vad fasen ska en treåring göra på nöjes??? haha

Per Noremalm sa...

Jenny: Ska ta klockan nästa gång. Jag har såå ont i vaderna idag.. :)

Marita: Ja de va ingen vidare syn. :(

Jojo: Han får hålla sej från baren. :)