tisdag 5 januari 2010

Schema...

Ja då har de äntligen fixat så vi kan skriva i vårat schema för perioden 8/2 till 14/3.
Frågan är hur min "plan" ska va denna gången. :)
Jag har lagt in de timmar jag ska ha iaf.
Just nu har jag en härlig 7 dagarsledighet. :)
Jag har lagt in så att det ska passa de där 3 danserna som jag funderar på att åka under denna perioden.
Frågan är om jag ska göra så jag kommer på en annan våning och lämna 3:an...
Jag trodde det skulle va mer fart på de andra och lägga in sina scheman då det är en himla massa tjöt om detta.
Finns de som tydligen inte kan sova pga detta.. :/
Idag så satte jag mej i telefonkö igen.
Jag hade 54 st före mej men det gick rätt snabbt.
Hann gå på toa och diska medans jag väntade på min tur.
Det va till Telia jag ringde och sa upp hemtelefonen.
Så 5 april så nås jag bara på mobilen.
Jag har faktiskt börja plocka bort julen lite.
Liten tjuvstart men de är nog fler som gjort det.
Imöra blir det kortpass på jobbet igen.
7.00- 13.30.
Sedan blir det vila innan jag drar till Kritinehamn för non-stopdans till Casanovas och Wahlströms.
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Du verkar vara en hejare på att få till schemat ju;-)tror jag lämnar mitt till dig nästa gång haha..och du ikväll ska vi dansa:-Ddet blir kul det...kramen

Per Noremalm sa...

Jenny: Får väl se om jag lyckas får ihop schemat även denna gången. :)