lördag 23 januari 2010

Dator...

Då har jag precis fått ordning på min gamla stationära dator som jag dragit hem till Kil.
Uppdaterat en massa program.
Så nu har pappa en dator som han kan surfa på.
Jag har kvar mitt bärbara 3 modem i Kil så nu kommer han väl bo vid datorn.
Som jag skrev från gymmet så satte jag mej på en cykel idag .
Det blev 2,9 mil.
Lite mör i bena vart jag men de behöver jobba lite.
Blir ju 3 heldagar i backen snart. :)
Va inte bara bena som kändes av.
Även rumpan. Men det beror på "Träsmaken". :)
När jag höll på med datorn i Kil så tömde jag pulsklockan.
Skickade över all info som låg i den.
Så nu är det bara att träna järnet igen.
Får fixa programmet till nya datorn så jag kan tömma klockan hemifrån.
Efter träningen så vart det hockey på tv:n.
Färjestad mot Linköping.
Jag tippade seger för Linköping men...
Undrets tid är inte förbi.
Färjestad lyckades vinna med 3-0.
Må väl va hänt att jag tippade fel då. :)
Imöra blir det mer träning.
12.00 så ska jag spela innebandy och 18.00 så ska det dansas.
Det blir tydligen Zlips som spelar istället för Shake.
Sjukdom i Shake tydligen.
Nej...
Nu blir det natten.
Godnatt...
// Per.

2 kommentarer:

Marita sa...

Finns geléfyllda sadelöverdrag att köpa som anpassar sig efter rumpan!! :DD

Per Noremalm sa...

Marita: Det är stor sadel på de där cyklarna. För stora rumpor kanske? :)