söndag 3 januari 2010

Utbeordrad...

Min telefon ringde strax efter klockan 7 imorse.
Hemligt nr...
Min tanka va att antingen är det syrran eller jobbet.
Det visade sej att det va sköterskan på jobbet.
Och hon beordrade ut mej så det va bara att kliva upp och knata till jobbet.
Eftersom jag vart ut beordrad så fick jag dubbelt betalt.
Med andra ord 7 timmars arbete och betalt för 14. :)
De känns rätt gôtt faktiskt...

Ölglass???
Så här gick det med ölen som stod ute på balkongen på jobbet.
Men glass med ölsmak kanske vore en succé på krogen? :)
Imöra är det vecka 1 på nya året och min kommande vecka ser ut så här...
Måndag: Jobb 15.00- 20.00.
Tisdag: Jobb 7.45- 15.15.
Onsdag: 7.00- 13.30. Dans i Kristinehamn till Casanovas och Wahlströms.
Torsdag: Ledig. Ska till Johan och fira hans 3 års dag.
Fredag: Jobb 16.00- 21.00.
Lördag: Jobb 7.45- 21.00.
Söndag: Jobb 7.00- 20.00.
Några grejer jag ska försöka att fixa är att säga upp 3 mobilen och hemtelefonen hos Telia.
Blir nog ett besök till Mekonomen också.
Behöver nya gummin till vindrutetorkarna.
Skulle gissa att de ligger på ca 600-700:- för 3 st. :/
Nu ska jag slappa och ladda för veckan.
Känns som den kan bli rätt tuff. :)
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ja det var en hård arbetsvecka:-Stur du får slappna av med lite dans mitt i ;-)kramen

Per Noremalm sa...

Jenny: Menar du att jag inte ska få dansa något? :)