onsdag 20 januari 2010

Trötter...

Idag är jag sååå trött.
Det vart sent inatt och klockan ringde 6.15. :)
Det va himla trevligt igår.
Va som sagt va till Brunnsparken i Örebro.
Ett grymt fint dansställe.
Dansade hela kvällen utom 2 låtar som jag va tvungen och vila.
Va helt slut där ett tag. :))
Jag drack 2 liter vatten under kvällen.
Va väl 5 liter vätska som försvann ur mej. :)

Casanovas...
Det va 5:e gången jag vaCasanovas iår.
Nästa dans blir till söndan på Holken.
Då ska det dansas till Shake.
Funderar på att ha pulsklockan på mej då och se hur mycke kcal jag gör av med. :)
Dans är en bra träningsform och kan va kul å se va man gör av med i kcalväg.
Ang jobbpasset så var det grymt segt.
11 timmar som aldrig ville ta slut.
Men 20.00 fick jag gå hem.
Nu är det bara kvällen imöra och dagpasset på fredag kvar av denna jobbveckan.
Imöra blir det sovmorgon kan jag säga. :))
Godnatt på er nu...
// Per

Inga kommentarer: