torsdag 14 januari 2010

Linslusen...

Ännu en dag avklarad.
Snart slut på veckan och jag vill åka slalom.
Men tydligen ska det bli lite kallare igen vad pappa sett på väderleken. :/
Får väl se vad det blir till helgen.
Idag så va det jobb mellan 7.45-15.15.
Finns inte så mycket att säga förutom att det va kalas för en av våra boende.
Sedan så rynkar alla som kommer in på våningen på näsan.
Det är något fel på ventilationen.
Något har frusit till is på taket och det gör så att det luktar avlopp. :/
Efter jobbet åkte jag till Hammarö och hjälpte de jag brukar hjälpa med mobilerna.
Idag behövde de hjälp med att ställa in en DVD/Video.
Så kanalerna hamnade där de skulle.
De bjöd på pizza så nu är jag proppmätt...
Sedan va det hem och kolla de sista på FBK- MODO matchen.
Seger för FBK och de 2 nyförvärven gjort var sitt mål direkt.
Härligt härligt...
Och så är linslusen på youtube igen då.
Va väldigt va man håller till där nu för tiden.
Ca 1:15 in i låten svischar jag förbi...
http://www.youtube.com/user/Smurf7407#p/u/16/x6F4VTW3d4Y
Detta är från Vänerdansen.
Va med på fler av filmsnutterna killen lagt ut men denna fick hamna här på bloggen.
Nu blir det natten.
Måste ju va pigg sista arbetsdagen denna veckan...
Natti...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Du måste ägna MKT tid åt att leta fram filmade "snuttar" med dig!! ;D Du själv kallade dig linslus, glöm inte bort att dansa, för jag tror du har fullt upp i dansens virvlar att se till att hålla dig i närheten av nån som filmar!!!! ;))) =)))

Per Noremalm sa...

Marita: Finns andra som hittar mej så jag letar inte alls. :)