måndag 4 januari 2010

Telefonkö...

Idag va jag tvungen att fylla på med mer värmeljus...
Så det fick bli en snabbis till Ikea innan jobbat.
Och eftersom jag inte hade någe att göra vid 14 tiden så ringde jag till 3 för att säga upp 3 mobilen.
Kön skulle "bara" vara 15 minuter men slutade med 35 minuter i kö innan de behagade att svara.
Så snart är 3 mobilen historia...
Nästa att bli historia är hemtelefonen. :)
De enda som ringer på den är mamma och telefonförsäljare.
15-20 va det jobb på "min" våningen.
Och eftersom jag va på 4:an igår och kan säga att oj vilken skillnad det är på ljudnivå.
Våra tanter har betydliget mer att "säga".
Sen måste jag säga att jag tycker den här vargjaketen som pågått är tragisk.
Känns som det vart en hetsjakt på dem...
Detta får va allt för idag.
Har nog skrivtorka... :/
Höres.
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Ang. telefoner... Förut hade jag hemtele.via Telia samt kontantkort på mobilen på samma. Bytte till 3 för ca:6 mån. sen å har nästan halverat kostnaden. Har nu både hemtele. å mobil på samma telefon.

Per Noremalm sa...

Marita: Jag nöjer mej med mobilen . :)