fredag 15 januari 2010

Fredag...

Ja då är det äntligen helg då.
Jobbade lyxturen som är mellan 7.00-13.30.
Nu verkar ventilationen funka som den ska på jobbet igen.
Idag luktade det inte avlopp på våningen.
Efter jobbet så gick jag hem och fixade lite.
Tvättade och diskade bl.a.
Sedan började jag packa ihop skidgrejer för imöra.
Jag och pappa ska iväg till Sunne och åka skidor.
Sunne Skicenter får duga imöra.
Inte världens bästa backar men det får duga 1:a gången för säsongen.
Backarna är iaf bättre än Kilsbacken där min skidkarriär började. :))
Jag ska försöka besöka Hovfjället och Branäs också innan våren kommer.

Skidorna...
Nu ikväll så har jag sett på Let´s Dance och jag kan inte förstå varför domarna är hårdare mot vissa par än andra.
Tycker de va väl hård mot Agneta och gav henne låga siffror.
Mina favoriter iår är...
Agneta, Claudia, Mattias och Molly.
Fast man vet ju inte hur de kommer gå för dom när folket ute i stugorna ringer och röstar.
Mattias borde ju ligga bra till hos småtjejerna. :)
Nej...
Detta går inte. Dags att hoppa isäng.
Imöra ska det åkas skidor!! :)
Godnatt.
// Per

Inga kommentarer: