onsdag 27 januari 2010

Stadium...

va det onsdag.
Nästa onsdag så är jag på plats i Sälen. :)
Jaa jag längtar...
Imorse tog jag mej en sovmorgon.
Sliten Per här.
Sedan gick jag ner till Stadium.
Fick med mej en sådan här tröja.
Har kollat på den ett tag och idag fick den följa med hem...
PEAK PERFORMANCE KYLER T-NECK M...
Sedan sprang jag på dessa.
OAKLEY AMBUSH...
Fast de jag fick med mej hem hade vitt istället för lila.
Ord. pris är 799:-. Nu 499:-.
Jag klagade inte.
Nu ska jag testa och se om de passar ihop med Scotthjälmen jag har.
Det är öppet köp i 14 dagar så nu har jag chansen att testa dem live i skidbackarna i Sälen. :)
De kändes bra när jag provade dom här hemma iaf.
15.00 va det jobb igen. Ett extrapass...
Precis vad jag behöver när jag har massa annat att göra. :)
Nu blir det natten.
Ska till Deje och serva bilen vid 10.
Sedan får jag se om det blir nån innebandy.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Åh vad jag gillar tröjan! Görsnygg!

Marita Alberthsson sa...

Ja var å en är ju sig själv närmast.... ;))

Per Noremalm sa...

Marita: Tack. Förhoppningsvis ännu snyggare med mej i. :))

Marita igen: Ja man är ju de. :)