torsdag 28 januari 2010

Service...

Torsdag och ledig dag...
Började min dag med att åka till Deje och serva bilen.
Är lite billigare där än att lämna in den på Lecab.
Under tiden de fixade bilen så tog jag mej en promenad i Deje.
För er som inte vart i Deje kan jag säga att det är ett väldigt litet ställe. :)
Men vädret va det inte fel på...

Vinterdag i Deje...
Gött att bilen är nyservad inför Sälenresan.
Sen bar det iväg en sväng till Willys och handlade lite onyttigt inför resan.
Chips och dricka.
En del mat kommer handlas imöra förmiddag.
Nu ikväll så har jag vart och spelat innebandy med SOS Alarm.
Vi mötte Forshaga brandkår.
Ja vi förlorade men vi tränar ju aldrig. :)
Vi tappade matchen i 1:a period.
Efter 1:a stod det 9-2 till Forshaga.
Men efter andra stod det 12-9.
Vi ann iaf den perioden. ;)
Forshaga höll undan i 3:e och vann.
Jag gjorde bara 2 mål. :/
Efteråt vart det fika på brandstationen.
Tack för fikat. :)
Nån som vill se en ny dansbild?
Då kommer det en här...

Jag och Jenny...
Bilden är tagen nu i söndags på Holken.
Nu blir det natten.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: