tisdag 12 januari 2010

Botoxläppar...

Sitter här med ömmande läppar...
Fick en innebandyboll mitt på munnen nu ikväll.
uppvärmningen. :))
Va bara att kyla ner och se glad ut.
Tänderna sitter där de ska men frågan är om det blir "botoxläppar" av detta.
Innebandyn gick riktigt bra faktiskt.
Har ju vart juluppehåll så det va gött att det funkade så bra.
Och på tal om innebandy så ska tydligen SOS möta Forshagas räddningstjänst i en match 28:e mars.
De frågade om jag ville va med.
Och de är klart jag ställer upp om de behöver mej.
Idag var jag ledig från jobb på avdelningen men vi hade personalmöte.
Vi hade info ang. Safe-doc.
Jag har ju hört detta redan eftersom jag gått kurs i detta redan
Och det är väl bara att inse en sak...
Jag är nog en linsluns. :)
Hittade ett gäng bilder från Vänerdansen som jag var med på.
De kommer här.
Men jag vill varna känsliga läsare för hemska bilder...


Efter detta kort så var det tröjbyte...
Vet inte om jag kan skylla på att kameran inte hinner med mej.
Därför kortena ser ut som de gör. :))
Ikväll så insåg jag att det inte kommer kunna bli nån foxkurs för mej.
Rocksulan har lagt kursen 7/3 tydligen.
Då är jag inte hemma.
Om jag inte sagt vart jag är så är jag i Sälen då. ;)
Eller på väg hem iaf.
Nu blir det natten.
Imöra blir det besiktningen.
Usch. Tycker INTE om besiktningen.
Bara att hålla tummarna.
Natti...
// Per

4 kommentarer:

Jenny sa...

Nu hoppas jag du skojar:-P..du åker väl hem på morgonen så du hinner vara med på kursen;-)

kicki sa...

Men va tokigt...du som längtat efter foxkurs....jaja..nästa gång då kanske..

Marita Alberthsson sa...

Måste kännas bra att gå från underdel till överdel... Dvs. blöjbyte->tröjbyte... ;)

Per Noremalm sa...

Jenny: Tyvärr så skojar jag inte. Jag städar ur stugan när kursen startar. :/

Kicki: Ja jag hade behövt en foxkurs. Men ni kanske kör igen? Då har jag ett annan bekymmer. En partner. :))

Marita: Ja tröjbyte är helt okej. :)