måndag 5 oktober 2009

Ny vecka...

Då är en ny vecka igång igen då.
Vecka 41.
Veckorna bara springer iväg känns det som.
Någon som vet vart de tar vägen??
Så här ser resten av min vecka ut...
Tisdag: Jobb 7.00-13.30. Har medarbetsamtal med chefen kl 10.00-12.00.
Innebandy kl 18.00 om jag känner att kroppen orkar.
Onsdag: Jobb 7.00-13.30.
Torsdag: Jobb 15.00-20.00
Fredag: Jobb 7.45-15.15.
Lördag: Ledig. I Kil och lägger tak på förrådet vi byggde i sommar.
Söndag: Kil förmodligen.
Får se om jag kan ta mej till gymmet nån kväll kanske.
Innan jobbet idag så tvättade jag lite.
Hann ner en sväng till 3 butiken och uppdaterade mitt modem som lagt av.
Får väl se om det funkar imöra.
Måste ju funka till helgen.
Datorn hänger nog med till Kil kan jag tänka mej.
De va väl allt för idag.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: