måndag 19 oktober 2009

Medicin...

Då va det måndag och ledig dag om jag nu jobbat helgen som jag skulle gjort om inte ryggen pajade i helgen...
Jag tog mej en promenad till jobbet för att tala om att jag kommer va hemma denna veckan för att låta ryggen vila.
Men på torsdag så kommer jag åka till Molkom på kurs.
2 kurser + lunch står på schemat då.
Men jag får väl se hur jag mår först.
Jag fortsätte min promenad ner till apoteket...

Detta fick jag utskrivet...
20 tabletter av varje så det gäller att värken försvinner snabbt. :)
När jag lämnade blod senast så va jag tvungen att plocka ut något för mina poäng jag samlat ihop.
540 poäng hade jag fått ihop.
Och jag valde detta...

540:- i presentkuponger som jag kan handla i affärerna i Karlstad.
Inte så illa för att lämna lite blod.
Jag hade lite tråkigt idag så jag plockade lite i städskåpet i eftermiddag.
Ja...Sa ju att jag hade tråkigt. :)
Ha de gött nu...
// Per

3 kommentarer:

kicki sa...

Ja se nu till att bli bra, men att åka till Åsbacka klarar du nog, du skall ju bara sitta...och de kanske behöver en man med i kvinnoväldet...Ha det gött. kramen

Marita Alberthsson sa...

Sitta med ryggont?? Hoppas ni får många pauser!

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja som de känns nu så ska de nog gå. Kram

Marita: Tror de ska gå bra. I värsta fall får jag väl ställa mej upp. :)