lördag 17 oktober 2009

Paj...

Då ligger jag här i soffan då.
Imorse när jag skulle klä mej så högg det till i ryggen.
Fick på mej kläderna till slut och tog mej till jobbet.
När vi hade rapporten så vart jag likblek och kallsvettigt.
Eftersom jag började må illa så tog jag mej till toan för säkerhets skull. :)
När jag kom ut så hade de ringt in vikarie så det va bara att "gå" hem.
Jag hann att lägga in en ny boende på 4:an iaf innan jag gick.
Väl hemma så va det bara att gå att lägga sej.
Syrran hade skvallrat till mamma å pappa att jag pajat ryggen.
Så de kom förbi när innan de skulle åka på marknad i Åmål.
De hade tänkt dra mej till akuten men jag vägrade. :)
Tar hellre tabletter och avvaktar ett tag och ser vad som händer.
Räcker med att en Noremalm är inskriven på sjukan.
Iof så har syrran permiss men ändå.
Har bara legat och slappat hela dagen så får väl se om jag kan sova någe inatt.
Har kollat på hockey bl.a.
Färjestad mötte Brynäs och det började kanon. 3-0 efter 5 minuter.
15 minuter senare stod det 3-2.
Matchen slutade iaf 3-2 så det va väl bra.
Mina snälla föräldrar svängde förbi med en hamburgare å strips när de hade vägen förbi Karlstad när de skulle till Hammarö efter de vart i Åmål.
Nu ska jag försöka sova.
Natti på er...
//Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Hoppas du mår bättre idag och att du fått sova inatt..idag är det en superfin dag ute, skall försöka att hinna med lite löv som ligger här och skrotar innan gubben kommer hem med köttbaljan. Ha det gott, kram

Per Noremalm sa...

Kicki: Tyvärr inte bättre. Så de blir ett besök på akuten. :(