söndag 25 oktober 2009

Dags igen då...

Då va helgen slut...
Och jag har ringt till jobbet idag och sagt att jag kommer imöra.
Nu får jag hoppas ryggen håller ett tag till.
Idag så har det kommit upp en tavla i sovrummet. :)
Skulle vart 3 men det måste va en slagborrmaskin för de 2 andra.
Så här såg jag ut imorse...

Jag och Pontus...

Har är riktig...
Fast han ser ut som en nalle. :)
Nu ikväll så har jag börjat plocka ihop mitt kommande schema.
Vi ska ju börja med önskeschema 30/11.
Jag tror de kommer bli bra.
Då kan man plocka ihop hur man själv vill jobba.
Så känner jag för att va ledig 1 vecka så tror jag att man ska kunna lyckas med det utan att behöva ta ut semesterdagar.
Får se om jag kan lyckas med det någon gång. :)
I fredags så va jag och klippte mej.
Som ni såg för ett tag sedan så va det ganska nödvändigt.
Lite kortare frissa...
De va gött att få bort kallufsen. :)
Nu blir de snart natten här.
Börjar kl 7.45.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: