onsdag 7 oktober 2009

Skitdag...

*Känsliga läsare varnas*
Idag så va jobbdagen rent ut sagt en skitdag.
När vi skulle börja servera lunchen så började en boende må dåligt.
Kan ju säga att det kom från 2 ändar på samma gång.
Vi höll på att göra rent i 30 minuter.
Fick ringa chefen så hon fick börja ge de andra lunchen.
Hade även besök av regionchefen som försökte hälsa på oss men hon fick vända inte mindre än 2 gånger.
2:a gången hon kom upp va efter lunchen. Då stod vi hos en annan och torkade igen.
Ibland så undrar man verkligen va man har för jobb. :/
Jag hann fixa till kollegans nya mobil också innan jag slutade.
Efter jobbet så vart det en pizza med en kompis.
Inte så himla nyttigt men gött va de.
Va faktiskt längesedan jag käkade pizza så jag överlever säkert.
När jag kom hem så fixade jag till 3 dongeln.
Så nu kan jag dra med mej datorn igen och surfa för glatta livet.
Här kommer 2 kort på mej och Johan från i söndags när han väckte mej...


En av oss va mer trött än den andre kan jag säga...
Imöra blir det kvällenpass. 15-20.
Så ska nog handla lite innan det är dags för jobbet.
Godnatt på er...
//Per

2 kommentarer:

Marie sa...

Vad söta ni är!!

Per Noremalm sa...

Marie: Tack så mycket...