torsdag 22 oktober 2009

Tjänsteresa...

Idag har jag vart på "tjänsteresa".
Hela 3 mil bort. I Molkom...
Det va 2 olika kurser.
De började med livsmedel och hygien.
1:a timmen så krånglade ryggen till sej.
Fick skitont så den 1:a timmen vet jag knappt va han pratade om.
När jag bytte stol så funkade de lite bättre.
Men de va ingen höjdarkurs men tydligen va vi tvugna att gå den. :/
Efter lunchen så skulle vi lära oss hur medvind funkar.
Medvind är programmet som vi ska lägga vårt schema i.
Blir säkert bra när vi kommit igång med det.
När kursen va slut så kollade jag mobilen och min syrra hade smsat.
Hon är tillbaka på sjukhuset igen. :(
Hon hade tydligen fått kraftig huvudvärk igen.
Om jag kunde ta hennes alla bekymmer och ont skulle jag göra det.
Johan behöver sin mamma och han saknar henne när hon inte är hemma...

Imöra ska jag klippa mej...
Behövligt ja.
Ta vara på er...
// Per

Inga kommentarer: