tisdag 13 oktober 2009

Ingen träning...

Jag fortsätter och känner mej krasslig.
Så det är väldigt dåligt med träning för mej nu.
Känns inge vidare.
Men det får väl ta sin tid att bli helt 100.
Va iväg till affären och handlade lite mat innan jobbet.
Får väl se vad som fattas inför imöra. :)
Sedan va det dags för datautbildning med en vikarie igen.
Men hon kom inte så jag trodde jag tagit fel på dag.
Till slut så ringde hon och sa att hon vart hos tandläkare.
Men det löste sej så nu kan hon dokumentera hon också.
Nästa vikarie som jag ska lära har jag på fredag innan kvällspasset börjar.
Vet inte hur många som är kvar egentligen men får väl kolla upp det.
Jobbpasset gick riktigt snabbt.
Vi har en arbetskompis som jag håller tummarna för nu på torsdag.
Jag berättar mer om det är som jag tror.
Ska försöka sova nu men vågar inte tro att jag somnar direkt.
Har lite svårt att somna. :/
Natti på er iaf.
// Per

Inga kommentarer: