torsdag 29 oktober 2009

Hotell...

Redan torsdag...
Vart har denna veckan tagit vägen?
Tiden går allt bra fort...
3 dagar kvar av veckan och 3 jobbdagar kvar.
Det vart ett extrapass imöra.
Jag va ju sjuk förra veckan så får väl göra ikapp lite.
Efter jobbpasset idag hade jag tänkt att åka och köpa en ny rakapparat då den jag har gått i pension.
Men jag hamnade vid datorn för att jaga boende i Uppsala istället.
Och det fanns en del hotell där.
Får se va de blir.
Mamma och pappa behöver någonstans att bo till veckan då de ska hälsa på syrran om hon är kvar på Akademiska.
Hur det är med syrran??
Jag pratade lite med henne i telefon under eftermiddagen.
Och det har inte hänt så mycke än tydligen.
Hon har träffat några läkare.
Men de väntar på papper från avd. 22 här i Karlstad.
Verkade som det kan bli nån rtg som de inte gjort här i Karlstad.
Hon har även träffat en sjukgymnast.
Hon kommer inte komma hem denna veckan iaf.
Jag får väl rapportera mer om hur det går för henne imöra.
Nu blir det natten här.
Planer för imöra jobb, köpa rakapparat och träna. :)
Natti...
// Per

Inga kommentarer: