tisdag 20 oktober 2009

Slapp...

De är verkligen slappa som gäller här.
Har inte hänt så mycket men det är väl det som är meningen när man ska ta de lugnt.
Kan meddela att det känns som det går åt rätt håll med ryggen.
Jag får känna efter imöra också hur jag mår och ta ett beslut ang. "tjänsteresan" till Molkom. :))
Under eftermiddagen tog jag en sväng till Blomsterlandet.
Fick ett reklamblad igår om en advetsljusstake...
Redan ja... :)

Så här ser den ut...
Men de hade inte plockat fram grejerna än så jag får göra ett nytt försök imöra.
Efter det så åkte jag till Max och mötte upp mamma och pappa.
Vi köpte en hamburgare åt syrran som inte gillar sjukhusmaten.
Det är verkligen inge kul att se syrran sitta där och de inte hittar något fel på henne. :(
Vi drog med henne ner till cafeterian så hon fick se lite annat folk än tanterna på salen hon ligger på.
Planer för imöra?
Jag ska som sagt va till Blomsterlandet.
Måste till mataffären och sedan ska jag ta reda på lite tvätt.
Blir som sagt va lugnt även imöra. :)
Nu blir det natten.
Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Hur har det gått idag, kom du iväg till Molkom något, hur är det med Karin...
Kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: De gjorde ont på fm. Men nu har jag någorlunda koll på hur önskeschemat funkar :)