måndag 26 oktober 2009

Johan...


Idag va jag tillbaka på jobbet igen efter en veckas frånvaro.
Jag hann iaf kliva över tröskeln innan en av de boende började ropa att jag skulle hjälpa henne att byta glödlampa i hallen hos henne.
Jag är tydligen "vaktmästare" också. :)
Undra va länge hon väntat på att jag skulle komma tillbaka och jobba igen.
Annars va det som vanligt på jobbet.
Fullt fart innan alla fått frukost.
Innan alla är uppe så går det i ett.
10 boende som ska upp med hjälp av 2 personal.
Men de kommer upp till slut. :)
Efter jobbet så vart det filmkväll här.
De vart dessa 2...

3:an...

4:an...
5:an och 6:an kommer i november.
Så det har vart slappt här ikväll.
Imöra gör jag kvällen och funderar på om jag ska ta mej till gymmet innan.
Blir så fall någe lätt. Typ cykel eller något.
Ha de gôtt...
//Per

Inga kommentarer: