fredag 9 oktober 2009

Fredag...

Sitter här i Kil vid köksbordet...
Imöra blir det takläggning på förrådet vi byggde i sommras.
Vad har jag gjort idag då?
Det undrar jag också. :/
Jag "kämpade" mej igenom ett pass på jobbet iaf.
Skulle sluta 15.15 men gick inte förens kl 16.
Lärde upp 2 vikarier i safe-docen.
Nästa vecka har jag 2 vikarier till som ska läras upp.
Efter jobbet så packade jag ihop det jag behövde inför Kilstrippen.
Sedan åkte jag och mötte upp mamma å en bekant till henne på Bergvik.
Vart käk på Subways.
Sedan blev det en tur på Ikea.
Och lyckas få med mej ett 3 pack med ljus som luktar kanelbullar.
Va sista förpackningen som stod och väntade på mej :)
Sen va det "hem" till Kil och där är jag nu.
Nån mer än jag som tycker det börjar bli kyligt?
Vill åka slalom NU!! :)
Ha de...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart e det en ny vecka Per med nya spännande äventyr,hörde att du skulle bjuda två tjejer på mat på onsdag!?du är ju så flink!!!!=)

Per Noremalm sa...

Anonym: Om ni tar mitt kvällspass. ;)