torsdag 8 oktober 2009

Jag hatar mej själv...

Jag hatar mej själv...
Varför ska jag känna på mej saker som sedan är sant?
Jag vill inte det.
Fick veta en sak idag som jag kännt på mej ett tag...
Men det är ändå lika jobbigt när man får veta att det man kännt på sej är sant.
Sommaren 2009 har vart en av de roligaste och bästa sommrarna jag haft på många många år.
Men nu är sommaren över och även det roliga.
Det va verkligen jättekul att dansa så mycke som jag gjorde.
Frågan är om det kommer dröja 7 år innan jag kommer ut på nästa dans?
Å du Hillevi...
Min tråkiga blogg kommer förmodligen förbli lika tråkig i fortsättningen också.
Mitt liv är tråkigt...
//Per

6 kommentarer:

joln sa...

Upp med hakan nu Per. Tänk på att det alltid finns dom som har det sämre. En klen tröst kanske. Inte för sent dock att bli pilot. :)

Anonym sa...

Varför ska dä dröja 7 år? Dä är väl bara ut och dansa?

kicki sa...

Ja herre gud, Per...upp med hakan.
Det finns hur många som helst att dansa med. Per, kom till Holken och dansa, det behöver verkligen inte ta 7 år...njut av att sommaren var super fin...kram och ha en fin helg.

Anonym sa...

Ryck upp dig Per,ut å rör på dig!
Personalfest den 23e!???=)

Marie sa...

Varför inte komma till Borås o dansa ?? Med mej ?? *L*

Per Noremalm sa...

Joln: Pilot vore väl något kanske ändå...

Anopnym 1: Får väl se vad som händer...

Kicki: Får se om det blir nån dans. Ja sommaren va kanon.

Anonym 2: Lätt för dej å säga som är kär upp över örona.

Marie: Jag är tyvärr inte dansduglig nu...