söndag 4 oktober 2009

Bilder...

Igår så va jag ju hos syrran och firade hennes 30 års dag som hon hade i fredags.
Vi va ca 20 vuxna som va där.
Här kommer lite bilder från kvällen.
Tyvärr så va ljuset inte det bästa och det visar sej på bilderna som blir gryninga men ni får försöka överleva...

Min present till syrran...

Eva Attling halsband...

Blommor fick hon också...

Det fick bli 2 st... :)

Presenterna hon fick...
Allt från blommor, smycken, presentkort till en hammare. :)

Födelsedags"barnet"...
Syrrans grannar. Per och Maria...
Vissa drack öl. Andra inte...

Christina och gänget på andra sidan långbordet...

Fullt vid bordet...

En nöjd 30 åring...
Idag söndag så vart jag väckt av lille Johan.
Han kom in och pussade och kramade "min" Per som han sa.
Har lekt och härjat med han hela dagen.
Jag läste 2 sagor för han också. :)
Nu får ni ha det gött...
//Per

Inga kommentarer: