onsdag 21 oktober 2009

091021...

När jag vaknade imorse så tog jag och plockade och diskade lite.
"Onsdags"gänget kom ju ikväll så.
Efter jag grejat klart drog jag till Blomsterlandet för att kolla på den där adventsljusstaken jag sett i reklambladet.
Det vart bara siffrorna jag fick med mej hem.
De hade inte fått fram grejerna och fatet hade inte kommit.
Så jag kommer köpa blockljusena på Ikea och leta upp ett ljusfat någon annanstans.
För Ikea hade inge bra.
Vid två så va det dags att agera färdtjänst åt syrran.
Hon fick komma hem på permiss. :)
Skönt med lite miljöbyte för henne.
Under kvällen så vart det hemma gjort pizza och oskyldigt dömd.
Vi hann med bonde söker fru också.
Hjälp va pinsamt det är. :)

Jag va så hungrig så jag glömde ta kort på pizzan först. :)

Jag hann slänga ihop en paj innan de kom...

Paj med vaniljvisp...
Vi vart mätta ikväll också.
Nu blir det natten.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: