torsdag 1 oktober 2009

Inte min dag...

Idag är det verkligen inte min dag.
Imorse så ringde telefonen kl 7.05 och det va sköterskan Mia på jobbet som undrade vart jag var.
Jag börjar 7.45 sa jag då men det visade sej va helt fel.
7.12 tror jag klockan va när jag kom till jobbet.
Tur jag har nära till jobbet.
Alltid lika skoj när man tar fel på tiden.
Suck...
Min otur fortsatte på jobbet.
När Mia frågade om jag ville ta blodprov så misslyckades jag med det oxå. :/
De bästa kanske vore om jag stannat kvar i sängen imorse. :)
Efter jobbet så åkte jag till Bergvik och mötte upp mamma och pappa.
Mamma skulle ha nya skor så hon höll på att prova när jag kom ut dit.
Sedan vart det mat.

Kyckling och fläsk filé med strips...
Va himla gott faktiskt. :)
När vi va där ute på Bergvik så ringde Doris och Caroline från jobbet.
De undrade om jag inte kunde komma till jobbet och ta över så de kunde flexa ut för det va tjejkväll på stan.
Eller en av dem flexade iaf.
Jag åkte iaf och tog över jobbet åt dem.
Jag är bara för snäll.
Undra om jag fick säga detta. :))
Jag jobbade ju bara gratis åt er så de va väl inte så farligt Doris och Caroline? :)
Nu blir de natten och hoppas att heldagen imöra på jobbet blir bättre än dagens pass.
Natti...
// Per

Inga kommentarer: