onsdag 28 oktober 2009

091028...

Då va onsdan avklarad strax...
Lika bra de kanske.
Känns väl sisådär.
Funderar vad som kommer hända med syrran.
Hon åkte med jumbolansen imorse till Akademiska.
De lyckades inte hitta något här i Karlstad så de skickade henne till Uppsala.
Men det har inte hänt så mycke med henne idag.
Hon träffade en kandidat bara och de har haft samtal...
De har gjort neurologiska tester. Va det nu kan va?
Överläkarn träffar hon imöra och jag hoppas de kan sätta lite fart på undersökningarna.
Jag har vart på jobbet några timmar idag också.
Men bara mellan 7-13.30.
Och fy va klockan har gått sakta.
Kan meddela att jag är klar med schemat nu.
Nu ska det bara godkännas.
Sedan gjorde jag det!! :)
Tog mej i kragen och gick till gymmet.
Jag satte mej på en cykel och trampade 1 timme.
Träsmaken kändes efter ett tag kan jag säga. :)
Nej...
Nu blir det natten här på Strandvägen.
Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

God kväll! Vad tror du om i morron,ska vi lyxa med frallor igen!? =)

Per Noremalm sa...

Anonym: Klart vi kan göra det. Tur jag tog med plånboken. :)