tisdag 27 oktober 2009

För mycke personal...

Då va det dags att skriva några rader om dagen.
Jag hade ju hoppats att jag skulle ta mej till gymmet men orken fanns inte riktigt.
Men imöra...då måste jag ta mej tillbaka dit.
Jag slutar 13.30 så efter det får de bli träning av något slag.
Ikväll så har jag jobbat kvällen.
Och jag säger som jag sagt innan.
Det är för mycke med 4 personal.
2 ordinarie, 1 elev och 1 praktikant.
Så det vart 2 extra duschar ikväll.
Imöra bitti är vi tydligen samma gäng som kör.
Då ska jag kolla lite ang. schemat.
Har några frågor som jag måste få svar på.
Men jag har fått ihop mina 5 veckor. :)
Nu ska det bara bli godkännt...

Mina tankar de närmaste dagarna kommer gå till min syster som åker till Uppsala och Akademiska. :(
Krya på dej syrran...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för fel på din syster eftersom hon ska till Akademiska??

Per Noremalm sa...

Anonym: Allt började med ont i ländryggen. Sedan gick det ner i höger ben. Hon fick känselbortfall i benet också. Sedan blev det samma sak i höger armen. Efter det fick hon dubbelseende på höger ögat. Kraftig huvudvärk och yrsel. Det är i korta drag vad hon råkat ut för...