onsdag 30 september 2009

Grattis farsan!!!

Får börja med att säga GRATTIS pappa!
Han fyller 64 år idag... Hurra hurra!!
Tänk att han har så ung son. :)
Klockan 13 idag så började ett möte på jobbet ang. önskeschemat som vi ev ska börja använda.
Personligen tror jag det kan bli bra.
Kan planera lite som man vill och lägga schemat så man kan spara lite semesterdagar.
Och sitta hemma göra det i lugn och ro.
Får väl se vad som händer. :)
Började mitt kvällspass 15.00 när mötet va klart.
Ett tag kändes det som det va tanter överallt.
Men tro vi fick ordning på dem innan jag gick hem klockan 20.00.
Imöra blir det jobb 7.45-15.15.
Efter jobbet ska jag träffa mamma på Bergvik.
Sedan kommer nog pappa in så jag får ge han en present skulle jag tänka mej.
Nu blir det natten...
//Per

Inga kommentarer: