måndag 1 december 2008

Ja då va det måndag igen...
Helt otroligt hur fort veckorna går.
Men då är det ju vecka 50 snart och hyllan ska ju komma då.
Jobbade ju dagen idag så de vart ingen sovmorgon här inte.
Det är allt bra drygt den sista tiden mellan 14.00-15.15 som man är själv.
Iaf om damerna håller igång så man behöver fler armar.
Men det får gå och imöra har jag en sådan tur igen. Sedan är jag ledig fram till lördag morgon klockan 8.00 om jag inte minns helt fel.
Kanske ska skriva ner min vecka... :)
Tisdag: Jobb 6.45- 15.30. Har även innebandy kl 18.00.
Onsdag: Ledig men ska klippa mej 10.30.
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig. Ska på julbord med jobbet 18.00 på Blue moon bar.
Lördag: Jobb 8.00- 21.00
Söndag: Jobb 7.00- 20.00
Så ser veckan ut. Ska försöka klämma in någe gympass också.
Måste bli lite mer ordning på mej ang gymmet.
Efter jobbet idag så drog jag iväg och solade.
Somnade direkt... :)
Efter det gick jag ner till Hemtex och köpte en röd löpar till bordet.
Fick en på köpet.
Har suttit och kollat på lite hockey här.
Och nu är jag jävligt trött på domarn som dömde SSK-FBK.
Godkänna ett mål när målvakten inte har hjälmen på sej... Grrr.
Men det va tydligen okej. :/
Nu ska jag dega lite framför tv:n innan det blir sängen.

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Orättvist att en del har så mycket ledig tid i sin kalender...:s

kicki sa...

Kul blogg du har...kolla gärna min så får vi se vad du tycker om den....ha det gött och hälsa Karin.