måndag 22 december 2008

Julveckan...

Ja då är det måndag och julveckan...
Jag är tokladdad för allt jobb jag har framför mej...NOT!!
Julafton är enda fria dagen från jobbet.
Jag vet ju iof vad jag ska göra denna veckan. :)
Men det får gå. Bara vi slipper magsjukan så får vi va glada.
Tror huset har klarat sej än iaf. Hade gjort det i helgen iaf.
Måste ut och kolla om jag kan hitta några tomtekläder. *Panik*
Johan har iaf full koll på vad tomten säger.. :)
Hoho går han omkring och säger när vi pratar på tomten.
Sedan kom jag på något här idag... Har gjort en liten felräkning. :/
Det gäller medicinerna som jag skulle käka i 14 dagar. Det är ju ikväll som jag gjort det och inte imöra som jag trodde.
Det ska ju bli 2 tabletter kvar när kuren är klar.
Sedan skulle jag på återbesök hos dr:n.
Men har är nog inte där på julafton. :)
Får helt enkelt vänta tills nästa veckan.
Kanske ska fira att medicinerna är klara med att sola lite till veckan också? :)
Har inte fått sola någe under dessa 14 dagarna.
Knappt fått i mej yoghurt eller mjölk då mjölkprodukter tar bort effekten ur medicinen.
Och jag som gillar yoghurt.
Ang. min vikt så ligger jag fortfarande under 70.
Jag har verkligen ingen matlust. :/
Försöker äta men de går inte... Lille Johan äter ju nästan mer än mej. :)
Nu får de va fördig bloggat för idag..
Tycker ni jag ska blogga vidare??
Lägg en röst va ni tycker jag ska göra i högra fältet... --->

Hörs.

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att du äter mkt yoghurt Per;) God Jul på dig

Per Noremalm sa...

Leksing: God Jul på dej oxå:)

// Per