torsdag 18 december 2008

Sjuker än..

Jag är sjuker än...
Det har väl inte blivit sämre iaf.
Tog tempen imorse och då va den bara 37.5.
Näsan rinner och känner mej lite mosig i kroppen.
Jag kanske är på väg att bli frisk?? :)
Har ju inte tid att va sjuk...
Vad har hänt idag då??
Ringde till chefen och försökte sjukanmäla mej.
Men hon hade inte tid med mej. Hon va på möte med vikarier tydligen.
Har även diskat och tvättat.
Är alltid något att plocka med. Även om man inte mår bra...
Men va fan....Jag ska inte klaga.
Har tv:n på i bakrunden här.
Extreme Home makeover....
Handlar om en liten tjej på 8 år som har cancer.
När jag ser på det programmet kan jag inte hålla tillbaka tårarna.
Så en förkylning är inget att gnälla över.
Sitter och funderar på om jag ska ta mej till Ica Hagahallen. Behöver lite dryck av någe slag. Det ska ju drickas en del när man är klen som jag är.
Imorgon hoppas jag va lite piggare så jag kan fixa några fler julklappar....
Har ju några saker jag funderat på att köpa.
Vi får se vad som händer....
Ska iaf börja slå in de jag har handlat redan iaf.

Ha det bäst...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du dår dricka mycket c-vitamin ;-)

Anonym sa...

Tack ska du ha=)