måndag 29 december 2008

Ledig Per...

Jaha...
Då ska jag försöka sammanfatta denna lediga måndag då. :)
Dagen började med sovmorgon.
10.30 vaknade jag tror ja.
Men jag kom inte upp då kan ja säga. ;)
När jag väl kom upp så åkta jag och solade.
Trodde jag skulle somna direkt men det gick inte.
För mycke tankar i huvudet väl.
Efter solningen så hade jag tänkt mej till banken men klockan va 14.55 och de stänger 15.00.
Så det vart inge bankärende idag.
Får bli imorgon istället.
Sedan blev det en tur till Bergvik... Köpcentrat ni vet.
Jag brukar ju dra dit ibland... :)
På vägen hem så halkade jag in på Ica spara på Våxnäs(Våxnäs är ett område i Karlstad).
Skulle ha lite fil bla. Men!?!?
Fan va detta nu då?? De hade inte Milkos fil.
Utan Arlas... Varför detta då?
Ska det va nödvändigt att ta Arlas när Milkos mejeri ligger max typ 2 km från affären.
Därför tog jag en annan yoghurt istället. :)
Dagens mat vart en pizza från Napoli.
Va riktigt hungrig men ändå satt jag och petade kändes de som.
Ja fick iaf i mej ganska mycket men det är verkligen fruktansvärt tråkigt att äta själv.
Kollade förresten min vikt imorse.
69.9 kg tung Per stod på vågen tydligen.
Har tvättmaskinen igång här just nu. :)
Jobbkläder som tvättas.
Ja...Det va väl typ vad jag gjort idag....
Imorgon jobbar jag kvällen. Skönt med lite mer sovmorgon.

Dagens tankar går till en speciell person...

Ha de gôtt....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner mej träffad, så TACK!! :)