måndag 15 december 2008

Trött redan...

Kan man va trött redan på måndan??
Veckan har ju bara börjat...
När man går till jobbet är det mörkt. Och när man går hem från jobbet så är det mörkt.
Inte konstigt att man är trött.
Kan ju va medicinerna också som jag käkar som gör mej trött.
Eller??
Jobbade 6.45-15.30 idag. Blir faktiskt så imöra också.
Med andra ord så sket sej mitt schema sej direkt nästan.
Men det blir ju några timmar extra.
Orsaken? Sjukdom på personal.
Risk att det lite lätt koas om vi får mer sjukdomar.
De finns lite dåligt med vikarier på jobbet just nu känns de som.
Skulle vi få vinterkräksjukan...Då blir det katastrof.
Nån som vill ha extrajobb??
Spelade ju innebandy igår.
Kan ju säga att jag har träningsvärk idag. Hmmm. :/
Inte bra detta....
Nyårslöfte att börja träna mer kanske???
Måste bara bli 100 frisk först. :)
Men snart så är jag kanske det.....
Ikväll har jag slappat framför tv:n.
Sa ju att jag va trött ju. Då måste man ju vila sej. :)
Tror jag ska vila lite till nu...

Höres.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Dagens tips: Sov på natten så blir du inte trött på dagen.. ;)