söndag 7 december 2008

Dagen efter...

Ja då har söndagen slut. Typ som jag är också.
Känns som jag skrivit det förr här på bloggen.
Skulle kunna börja med det efter varje jobbhelg. :)
Det tar verkligen knäcken på en dessa jobbhelger.
Jag kom ju iväg på det efterlängtade julbordet på Blue Moon Bar igår.
Men oooj vilken besviken....
Va sååå hungrig när vi kom dit.
Men hur såg julskinkan ut?
Såg ut som den va gjord av gummi. Seg och halkig.
Och lite längre bort på bordet stod köttbullarna.
Nu har ja en fråga...
Vad är det för fel att steka köttbullarna runt om.
Nej nu ska de bara stekas på över och undersidan.
Ja jag är besviken på köttbullarna också.
Maten va inte nån höjdare med andra ord.
Och det visar sej ju när en arbetskompis måste på Mc Donalds när vi va klara på BMB.
Man borde ju va mätt efter ett julbord.
Godisbordet va såååå bra iaf.
Märktes på mitt fat. :)
Men gôtt va det....
Showen då???
Den va skitbra. Oj vilket drag det vart.
Bilder kommer imöra. :)
Men maten va inte värt att plåta faktiskt.
Hur mår jag idag då?
Började ju jobba kl 7.00 imorse.
De vart ju lite småsent så liiite seg va jag när klockan ringde.
Rösten har inte hängt med idag. Hes.... :)
Dagen har vart låååång iaf. Klockan vart ju aldrig hemgång.... 20.00.
Men nu är jag hemma iaf.
Med feber. 38.1.
Kännde mej inte helt frisk under kvällen.
Men nu vet jag varför. :)
Lite Panodil så är det snart bra igen.
Och lite sömn kanske??
Så natti på er....

Zzzzz.

// Per

Inga kommentarer: