söndag 21 december 2008

4:e advent...


Ja då är det söndag igen. Och det har blivit 4:e advent...
Helgen har bara sprungit iväg och dags för julveckan nu då.
Igår när jag strök mina juldukar så fick jag ett städryck.
Vart städning av lägenheten också. Inte fel med en julstäd.
*De känns rätt gött faktiskt*
Lär va rätt tjockt nu i veckan.
Min kommande vecka ser ut så här......

Måndag: Jobb 16.15-21.15.
Tisdag: Jobb 06.45-15.30. Åker till Kil under kvällen.
Onsdag: Julfirande i Forshaga... "Jobba" som tomte ev. :)
Torsdag: Jobb 06.45-15.30.
Fredag: Jobb 06.45-20.00.
Lördag: Jobb 07.00-20.00.
Söndag: Jobb 08.00-21.00.


Hur mår jag egentligen då???
Förkylningen är nästan helt återställd. Tror jag iaf.
Men hoppade innebandyn idag för säkerhets skull.
Medicinätandet som jag håller på med tar slut på tisdag om jag inte räknat helt fel.
Och det känns bra det också. Slippa tänka på att jag ska ta mediciner 2 ggr/dag.
Sedan att jag inte känner mej på topp och inte är på bästa humöret just nu är väl en annan 5:a.
Jag tänkter nog för mycket här....Är väl någe som saknas kanske??
Så va det där med dansbandskampen igår...
Vinnare blev Larz Kristerz. :/
Hmmm. Hur kunde det bli så nu då???
Scotts va ju helt klart bättre.
Jaja. Det är som det är...
Just nu sitter jag i Kil. Åkte hit igår efter städningen.
Va säkert en månad sedan jag va här eller någe.
Tiden här inte räckt till helt enkelt.
Sedan har vi vart sjuka i omgångar.
Här fanns det ingen snö heller.
Frågan är om det kommer bli en vit jul...
Det är väl tveksamt men hoppat är det sista som överger en.
Sedan är frågan??
Julgran eller inte julgran?
Får tänka på det tills jag kommer hem igen.
*Har precis lovat att lille Johan får komma till morfar å mormor...*
Utan deras vetskap. :))

Ha en fortsatt bra söndag nu....

// Per

Inga kommentarer: