söndag 30 november 2008

1a advent....


Söndag och 1a advent.
Skyltsöndag här i Värmland. Med det vart inget sådant för mej.
Kl 12 skulle jag ösa in mål igen i innebandyn. :)
Vart väl några iaf. Men det som kändes mest va en panna som satt som ett smäk i bakhuvdet på mej. Henrik som sprang in i väggen. ;)
Sitter här med lite huvudvärk faktiskt.
Men vet ju inte om det är därför.
Har kanske tänkt för mycke idag? :)
Efter innebandyn va det hem och duscha.
Sedan så åkta jag upp till Forshaga för att träffa syrrans familj och mamma och pappa.
Johan fick sin 1a egna tomte idag.
Jag passade på att lära han va tomten säger.
Hoho... Och när tomten frågar om det finns några snälla barn så.... sträckar Johan upp armen numera. :))
På hemvägen så svängde jag in på Maxi.
Va inte igår jag va där precis. Men det va sej likt där.
Väl hemma så var det räkningarna som skulle skickas iväg.
Varför kan man inte lägga in dem direkt när man får dem????
Jobbdag imöra så nu får det räcka för idag.
6.45-15.30 är det som gäller.

Sängen nu...

// Per

Inga kommentarer: