fredag 12 december 2008

Lussebulle...

Frukost på jobbet...
Tomtegröt och skinksmörgås.
Inga fel. Borde va så varje dag.
Oj va vi jobbade bra idag. Måste vart frukosten som fick oss så bra.
Dagen va rätt okej. Flöt på bra hela tiden.
Vi fick upp nybakade lussebullar från Hanna Larssons.
Så det vart Lussefika för de gamla idag.
Synd att de inte får se någe luciatåg bara....
Jag va iof tomte på jobbet idag.*Orakad Per*

Lussefikat som jag fixade till.. :)
Efter jobbet drog jag till Värmlands Möbler för att kolla vart min hylla tagit vägen?
Den hade kommit. :)))
Så nu ligger den här och ska upp på väggen.
Blir imöra de. Lovar att fixa en bild på den.
Gick runt i lite affärer på Bergviks köpcenter sedan.
Hittade denna glaskula i lampaffären där...

Mysigt värre...
Idol avgjordes ikväll och jag satt och kollade.
Segern gick till Kevin.
De kändes väl rätt väntat. Men även Alice lär ju släppa en skiva så småningom.
Nu är jag ledig 2 dagar som jag skrev igår.
Får besök av mamma och pappa imorgon.
De har även med sej voffen Pontus som ska va hos dem ett tag.
Är tydligen så att Johan har magsjukan.
Och syrran har blive inbeordrad pga magsjuka på sjukhuset tror ja.
Kul att veta att nu måste jag jobba och det slutar med att jag blir sjuk själv.
Karin...Vill du ha ett tips?
Svara inte i telefon nästa gång... ;)

Mitt tips nu är. Gå och lägg dej Per.

// Per

Inga kommentarer: