lördag 13 december 2008

Lucia....

Ja då var det 13:e december i almenackan.
Luciadagen med andra ord.
Dock har jag inte sett någon lucia men jag ska nog överleva ändå.
För 1 år sedan idag så lades jag in på patienthotellet.
Diskbråcket som skulle fixas till.
Mamma och pappa kom ner till stan för att fixa lite ärenden.
Så jag hängde med ner på stan.
Det resulterade i ett ju litet julklappsköp.
Börjar få lite panik vad jag ska köpa för julklappar.
Sedan hade vi lite luciafika här....
Hmm. Nu måste jag ta itur med julkortena.
Allt är ju fixat. Bara att skriva dem. Så se upp!!!
Det kanske kommer ett just till Dej. ;)
Lovade en bild på den "omtalade" hyllan som äntligen kommit.

Hyllan på plats.
Nu ska jag sluta tjata om den.. ;) Iaf nästan.
Kan ju va så att det kommer en bättre bild på den....
Hockeyn ikväll slutade med 3-0 till FBK över Timrå.
Gött som f*n....
De va väl typ stora delar av vad som hänt här idag...

Höres..

// Per

Inga kommentarer: