onsdag 17 december 2008

Sjuk igen...

Jaha. Då ligger man här då...
Febrig och sååå sjuk?
Inte lätt och va karl och förkyld.. ;)
Njee. Sååå sjuk är jag inte men.
Just nu ligger febern på 38.5. *Tar 2 Panodil*
Det är väl nån jädra förkylning jag åkt på.
Kanske därför jag vart så trött ett tag?
Var och jobbade idag. Men borde väl inte vart där.
Snoren rann och febrig.
Tänkte jag skulle kunna gå hem tidigare.
Men det sket sej totalt. Imorgon blir jag hemma.
Vill ju inte smitta ner de gamla.
Fast de som smittat mej kanske?
Nu har jag inge jobb förrens på måndag kl 16.15.
Så nu ska jag kurera mej så jag blir frisk.
Ligga och vila och tycka synd om mej själv.. :))
Jaja. Det ordnar sej..
Har ju vart med om värre saker.
Njursten och diskbråck är ju lite värre än en en simpel förkylning.
Nu ska jag forsätta se på tv...

Ja det är okej att tycka synd om mej.. ;)

// Per

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja, det ÄR synd om dej...;)

Per Noremalm sa...

Someone: Tack så mycket...

Anonym sa...

Läste att du ju äter medicin, sjuk ändå?

Per Noremalm sa...

Anonym: Jag käkar medicin än ja. Men "det" har blivit bättre. Nu är jag förkyld bara. :)

// Per

Anonym sa...

Du är nog bara klen :-)