onsdag 3 december 2008

Mitt i veckan redan...

Då sitter eller rättare sagt ligger här i soffan och på goa kudden.
Ska se om inte jag kan få ner några rader här.
Är ju redan på rad 3 så detta ska nog gå bra. ;)
Hade liten sovmorgon imorse innan det va dags för klippning kl 10.30.
Sista klippningen med Bea då hon ska gå på mammaledigt.
Börjar bli en mage ivägen nu.
Fick ett namn på en annan frissa där så får väl testa henne nästa gång och se vad det blir för frisyr då.
Efter klippningen tog jag ett varv i lite affärer i city.
Vart inget handlat då iaf.
Det var vart en liten grejardag här hemma.
Diskat och tvättat massa kläder.
Ska bara tvätta ett par byxor imöra. Så de är rena till fredan. Om jag nu ska ha dom.
Tröjan får väl bli den nya som ja "modellat" här.
Fick mej ett ryck så jag drog iväg till Ikea under eftermiddagen.
Det vart 2 påsar julskum....
Jaja. Fick med mej lite ljus också. 2 röda blockljus och ett packet med värmeljus.
Va ju ett ryck som sagt va. :)
Ikväll har det varit soffan och kollat på tv.
Zappat mellan Bonde söker fru och Room service.
Har lite svårt med bondeprogrammet... :)
Har precis pratat med mamma.
Hon är genomförkyld. Det va tänkt att jag skulle dit och hälsat på dem under min ledighet.
Men jag håller mej hemma.
Finns väl någe å plocka med här.
Borde gå och träna men då blir jag väl sjuk... :(
Är lite frusen nu faktiskt. Inte bra detta.
Får gå och inhandla lite Panodil imöra tror ja.
Nu blir det natten...

Natti.

// Per

Inga kommentarer: