lördag 6 december 2008

Julbord....


Jag kommer iväg på julbordet trots allt.
Iaf som det ser ut nu när jag har rast.
Tror det kommer funka bra med den där grymma idén vi har.
Och nej... Våra damer kommer inte att behöva lägga sej kl 17.
De kommer i säng som vanligt.
Så det blir inga skandaler att läsa om i tidningen.
Vi kommer va 4 personal ett tag så vi kan hjälpa fler samtidigt.
Har rast nu och ska kasta mej in i duschen strax.
Måste ju blogga. :)
Jag får ta med mej kläderna upp till jobbet och byta om där.
Tar en snabbtvätt också... ;)
Får hoppas det blir bra mat iaf.
Jag äter ju inte som mycke av den "konstiga" maten men ändå.
På godisbordet ska det finnas mycke gott att välja på sägs det.
Ska se om jag kan fixa några kort ikväll...
Nu ska jag stressa vidare....

På återseende.

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kom upp i tid i morse å att dagen har varit bra på vårt kära svea! Bra show i går,maten nja..Men godisbordet var ju desto bättre!!! Hörde att det var nån som åkte till mc donalds efteråt!! Vem skulle komma på en sån ide!? Kul kväll hade vi ju iaf! Ha det bra!

Anonym sa...

Ja det var bra på julbordet. Men vem var det som var tvungen och åka till Mc Donalds.Men kul hade vi i alla fall. Hoppas att dagen gått bra och att du inte var för trött. Ha det gött!!!!!!!!

Per Noremalm sa...

Anonym 1 & 2: Ja det va skoj att vi kunde gå. Såg ju mörkt ut ett tag.Mc Dondals ja...Måste ju vart någon som är mer kräsen på mat än mej.*Finns det verkligen någon som kan va det* :))

// Per