tisdag 30 december 2008

30:e december...

Tisdag eftermiddag och jobbdags snart...
Va ner till stan för att fixa det där bankärendet jag skulle gjort igår.
Men det va bara att glömma.
Hur lååång kö som helst.
Gick hemöver igen och slank in i möbelaffären jag köpt soffbordet och tv bänken.
Kollade om de hade någe fint skåp.
Finns väl någe jag skulle kunna tänka mej men dyrt va det....
Jag har ju slängt in mitt schema de senaste veckorna och jag kan väl göra det denna veckan oxå.
Nyårsafton: 16.15- 21.15
Nyårsdagen: 07.00-14.00
2/1: 06.45-15.30
3/1: Ledig
4/1: Ledig
Så ser min vecka ut. Mitt mindra roliga liv.
Jag känner mej inte allt på topp just nu.
Känner mej inte glad längre.
Vet inte vad det är som fattas. Något som jag skulle må bra av vore inte helt fel.
Lyckopiller?? Ööö. Nejtack...Tror jag hoppar det. :/
Men det får väl gå.
Får ta en dag i taget och se vad som händer....
Fick en bild skickad till mej igår.
Lika hemsk som vanligt på kort men inget jag kan göra åt. :)
Bilden är från julbordet med jobbet.

Vad sitter jag och funderar på tro??

Ha det bra....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Arlas fil kommer från rätt sida av sverige därför är den godare.
Nu får du allt ta och ryck upp dig lite. Ha det.