söndag 14 december 2008

3:e advent...

Då va söndagen och helgen snart slut...
Sitter här och käkar pepparkakor och dricker mjölk. Mums :)
Ett sista försök att bli snäll så tomten kommer med det jag önskar mej tro??
Idag är det 3:e advent om det är någon som missat det.
Det är verkligen julafton snart. Fy va tiden går fort.
Hmmm. Jag skulle ju terra er med en hyllbild till sa jag ju...

Och här är den.. :)
I förmiddags var jag och spelade innebandy.
Vi hann med 5 matcher. Och först till 5 va de som gällde.
"Mitt" lag vann 4 matcher. Gick riktigt bra faktiskt.
Men vart grymt trött. Vi hade ju ingen avbytare.
Kan ju inte va att jag är lite otränad... ;)
Sedan va jag ner till stan och la på julkortena på "lådan".
Så snart är de iaf iväg.
Va det någon som ville veta hur jag jobbar i veckan??
*Bloggutfyllnad*
Måndag: 6.45-15.30
Tisdag: 15.15-20.00
Onsdag: 7.00-14.00
Torsdag: 16.15-21.15
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
Så ser min vecka ut före julvecka. Kommande vecka asså. ;)
Kan ju säga att julveckan är lite mer inbokat.

Stressa inte ihjäl er nu...

// Per

Inga kommentarer: